artificer

Keys to My World - The Candle Thieves

sweetest:

「一首暖心的歌」

安静的坐在酒吧,喜欢在这样的时光中度过。

 

歌词:

Two shining stars in one empty bar
我们坐在空无一人的酒吧
It's late and we should be getting home
天儿不早了我们该回家了
I encapsulate you in the light of the moon
我留住你在月光下的模样
That's an odd way to say I care
这么表白心迹的确怪怪的
And it may not sound like much
可能我也没有表达清楚
But I want you to know
但我想让你知道

That you hold the keys to my world
你打开了进入我世界的大门
You know I try but try though I might
你知道我尝试过一次又一次
Too often I get things wrong
也一次又一次把事情搞砸
But I'll always be true and I'll talk to you
但我对你是真心的永远不会变
That's an odd way to say I'm there
对你说我在你身边的确怪怪的
And it may not sound like much
可能我也没有表达清楚
But I want you to know
但我想让你知道
That you hold the keys to my world
你打开了进入我世界的大门
People say that life goes flashing by
人们说人生如白驹过隙
Before their eyes
我可不同意这个说法
I could be the optimist and say
我是个乐观主义者 我会说
We still have time
我们有的是时间
And when we're done with this life
当我们走过这一生
If we can do it all again
如果一切可以重来
I hope like me you wouldn't change a thing
我希望你和我一样永不改变
As you fall asleep on your side of the bed
你在你那一侧沉入睡眠
I lay awake on mine
我在我那侧依然醒着
I'll say goodnight and I hope
我会跟你说晚安 并祈求着
You'll sleep tight
你睡得安然
You'll be gone when the morning comes
然后再清晨离开
And it may not sound like much
可能我也没有表达清楚
But I want you to know
但我想让你知道
That you hold the keys to my world
你打开了进入我世界的大门

评论

热度(240)